18 Nisan 2010 Pazar

Yeni Elbiselerim

Çiçekli Şifon elbiseyi alıyım mı almıyım mı diye düşünürken başka elbiseler beğenip aldım bile ama yine de o elbise hala aklımda,hoş ben karar verene kadar satılacak.
    Cumartesi günü Beşiktaşta ki Sinan Paşa Pasajındaki ihracat dünyasından 10 TL'ye aldım bu elbiseyi.Öyle iki arada bir derede aldım ki doğru düzgün inceleyememiştim bile.Ama eve gelip deneyince iyikide almışım dedim.Üstte çok hoş duruyor.
Markası:Atmosphere


 İkinci olarakta Nişantaşındaki By Sally'Den 55TL'ye aldığım bu elbise var.By Sally'i ilk defa keşfettim bu arada.Beyoğlu Atlas Pasajı,Bağdat caddesi ve merter'de de şubeleri varmış.Mutlaka Atlas Pasajındaki şubelerine uğramışımdır ama by sally olduğundan haberim yoktur:)
 Nişantaşı'ndaki şubeleri hemen Teşvikiye Caminin karşı caddesinde,Bağdat caddesindeki yerini bilmiyorum ancak ButterflyFeeling Bağdat Caddesi Mağazaları postuma bu mağazayı bildiğinden bahsetmişti.Rica etsek bizim için yerini paylaşabilir belki:)) 
 Mağazadaki ürünlerden biraz bahsedicek olursak ihraç fazlası ürünler bulunuyor.Elbise,etek,bluz,kot gibi  ürün çeşitleri var.Topshop,H&M,Atmosphere gibi markalara ait birçok ürün bulabilirsiniz.Fiyatlarda ehh fena değil diyelim.
Elbise Marka:Atmosphere
Nasıl buldunuz bu arada elbiselerimi?

3 yorum:

love me dedi ki...

ikiside çok güzel ama ben ilkine bayıldımmmmm :)

love me dedi ki...

Bu arada yazını da tam okumadan elbiseleri görünce yorum yazıvermişim sabredip okusam nolur sanki :)
by sally Bağdat Caddesi Erenköy Galip Paşa Camii ile Ekrem Mücevheratın arasında kalan sokak var ordan girin hemen ekremin arkasında ki dükkan zaten :)

sunset dedi ki...

çok teşekkür ederim butterflyfeeling :)))

Related Posts with Thumbnails