14 Nisan 2010 Çarşamba

Lanetli Yüzük!!!

Size daha önce Miss Selfridge'da bir yüzük beğendiğimden bahsetmiştim.Çeşitli uğraşlarla bu yüzüğe ulaşmaya çalıştım ama olmamıştı.En son denemem internet sitesinden siparişle oldu.Ancak 2 hafta geçipde hala daha yüzük gelmeyince Miss Selfridge'a mail atıp durumu bildirdim.Ve öğrendim yüzük yolda kaybolmuş.Bu nasıl birşey anlamadım yüzüğün lanetli olduğa inanmaya başladım artık.
Ayrıca yine Miss Selfridge'ın tavrını hiç beğenmedim.Şöyleki yüzüğünüz kayboldu ama biz size geri ödeme yapacağız demişler evet bu güzel birşey ancak geri ödemede kargo parasını keseceklerini belirtmişler.Sonuçta yolda kaybolması benim suçum olmadığından bu çok saçma geldi.Diğer bir hususta bana seçenek sunmalarını beklerdim açıkcası geri ödeme mi istersiniz yoksa ürünü tekrar yollayalım mı şeklinde?Onun yerine tekrar sipariş verebilirsiniz denmiş.Saolsunlar tekrar sipariş vermeme izin vermişler ancak ben ilk sipariş verdiğimde yüzükler %25 indirimli ayrıca kargo parasında %50 indirimliydi.Şu anda ise bu indirimlerin hiç biri yok.
Açıkcası aklıma yüzüğü hiç kargoya vermedikleri bile geliyor.Ama tabi boş yere günahlarını almak istemiyorum.
İşte bu da Lanetli Yüzük!!!
Bakalım şikayetlerimi dile getirdim heyecanla haber bekliyorum...

2 yorum:

KELEBEK dedi ki...

gerçekten bu yüzük şahane kelebek hobisi olan bir insan olarak bende bayıdım ama size yapılan bu terbiyesilik karşısında bence kayıtsız kalmayın tüketici haklarına şikayet edin . sizin adınıza üzücü bir durum olsa gerek...

sunset dedi ki...

kayıtsız kalmadım maillere boğdum ilgili kişileri sonuçlarını ve yüzüğümü hala bekliyorum bakalım nolucak:)

Related Posts with Thumbnails