26 Nisan 2010 Pazartesi

Müzikale gidiyorum :)))))

Efsane film Grease izlemeyen varmı? Benim çok sevdiğim,izlerken acayip zevk aldığım bir filmdir.Bir ara şarkılarını sürekli yolda dinlerdim.Eee bu kadar sevdiğim bir film canlı canlı ayağıma kadar geliyorsa gitmemek olmaz dimi..
29 Mayıs'ta Kuruçeşme arenada izlemeye gidiyorum.Tabi ki sevgilimle gidiyorum böylece ona da hoşgeldin hediyesi veriyorum:)))
Hem böyle bir müzikali  sevgilimle beraber izleyeceğim için ,Kuruçeşmeyi arenayı henüz hiç görmediğim ve çok merak ettiğim  bu sayede orayıda görebileceğim için ayrıca daha sonra izlenimlerimi,gösteriyi,hissettiklerimi sizinle paylaşacağım için çok mutluyum.Ne kadar güzel birşeymiş blog yazmak.İzleyeceğileriniz arttığında duyulan sevinç,yorum geldiğindeki heyecan çok güzel duygularmış.Bunu da burdan paylaşmak istedim:))))

2 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Ben bu müzikale y.dışında gitmiştim ve çok beğenmiştim çünkü bütün şarkıları zaten bilindik. Umarım sen de beğenirsin iyi seyirler şimdiden :)

sunset dedi ki...

bende beğeneceğimi düşünüyorum..Yurtdışında izlemekte ayrı bir keyiftir bence:)

Related Posts with Thumbnails