20 Nisan 2010 Salı

Shoe Tek Sandaletlerim..

Shoe Tek Fiyat mağazalarına her gördüğüm yerde illaki uğrarım.Bir sürü model denerim ve niyeyse almadan çıkarım.Bu seferde gittim ve yine bir çok model denedim ama sonunda elim boş çıkmadım:))
Henüz sandalet sezonu Shoe Tek'te açılmamış bir sürü güzel model gelir merak etmeyin diyorlar.

Nasıl beğendiniz mi sandaletlerimi?
Bu arada Shoe Tek'teki en büyük sorun ayakkabı nolarının uymayışı bence.O gün bu sandaletleri alırken birçok bayanda aynı sorundan yakınıyordu.Numaralar tam olarak oturmuyor ne yazıkki.Neyse canım her güzelin bir kusuru olur:)))
Kutularının rengine de bayıldım,tam benlik mor mor:)))
929-32
Sandalaletin diğer renkleri de bunlar.

3 yorum:

love me dedi ki...

evet bende normalde 37 giyerken 36 numara almıştım , iyiki mağazadan almışım webden sipariş vermemişim demiştim. Bunlarda çok güzelmiş güle güle kullan ayağında paralansınlar sonra o paralarla yine al :))

Unknown dedi ki...

ayagımı keserler diye cesaret edemıyorum ben :) keyifle kullan cok şekerler

sunset dedi ki...

butterflyfeeling:bende 39 giyerken 37 aldım:)) baya bi no farkı oldu.İyi dileklerin içinde teşekkür ederim:))

moda(e)rator:havalar düzelirde giyme fırsatı bulursam kesip kesmediklerinden haberdar ederim sonra gönül rahatlığıyla alırsın sende:)))teşekkür ederim..

Related Posts with Thumbnails