30 Nisan 2010 Cuma

3. Köprü Garipçe Köyü'nden Geçmesin!!!

Garipçe Köyüne gittiniz mi hiç,bilirmisiniz orayı ya da bu 3. köprü haberlerinden önce hiç duymuşmuydunuz bilmiyorum...Ben biliyorum Garipçe'yi...
Mükemmel bir manzarası var herşeyden önce..Daha oraya giderken bile bir sürü güzelliğin içinden geçiyorsunuz...
Sabah gidin karadenize karşı bir güzel kahvaltınızı edin..Herşey taptaze..Kaymağı,balı,zeytini,yağı,ekmeği...O mis gibi havasıyla da birleştimi nasıl güzeldir..
Peki 3. Köprü ordan geçersen nolucak?Önce bir sürü ağaç kesilecek,oranın bütün bakirliği gidecek..Sessizliği,sakinliği,bütün huzuru gidicek..Vızır vızır araba dolucak...Dağlar,topraklar bina dolucak...Kahvaltınızı ederken yada öğle,akşam yemeği için balığınızı yerken ineklerin otladığını yanınızdan geçtiğini izlersiniz...3. Köprü o inekleri napıcak yok edicek..Yapılmasın oraya 3. Köprü Lütfen..Garipçe Köyü Bozulmasın..Hep Böle Güzel Kalsın....
En kısa zamanda Garipçe'ye gidip kendi gözümden fotograflarını çekip paylaşacağım sizinle...
Lütfen 3. Köprü Yapılmasın Garipçe Köyünden geçmesin

3 yorum:

Syhn dedi ki...

3 . köprü ben oraya gidip bi kahvaltı etmeden geçmesin.. çok güzel bir yere benziyor gerçekten

love me dedi ki...

bende öğrendiğimde çok
üzüldüm cidden ama doğal güzelliklerimizin içine edilmezse çalışmış olunmuyor herhalde ...

sunset dedi ki...

Syhn:Kesinlikle görülmesi gereken bir yer,keyfi çıkarılmalı:))

butterflyfeeling:Katılıyorum,nefes alıcak orman,yeşillik kalmadı zaten nerdeyse:((

Related Posts with Thumbnails