9 Nisan 2010 Cuma

Başlayamadan biten dergi keyfinin ardından dün..

Dün dergi keyfine başlayacağından bahsetmiştim ya maalesef başlayamadan bitti keyfim bir telefonla kendimi yollarda buldum:)
Önce Gümüsuyundaki Atatürk Kitaplığındaydım.Dönem Projesi için kaynak araştırıldı.Buraya uğrama fırsatınız oldumu hiç bilmiyorum.Aslında güzel,temiz,düzenli bir yer ama açıkcası pek hayallerimdeki yeri yansıtmadı bana.Öyle kitapların içinde kaybolmuyorsunuz mesela,kitap kokusu da çarpmıyor burnunuza içeri girince ben kütüphaneleri hep bu şekilde hayal ederim de :)
Hayallerimden  farklı olmasının dışında aradığınız kitabı gayet kolay bulabiliyorsunuz ve içeriside ferah ferah gayet.Manzarasıda muhteşem:)
Kitaplığın arşvinde kitap aramak için tık.


İçerde Flashlı çekemediğim için biraz karanlık.


Kütüphaneden sonra kendimizi taksime verdik tabiki.Önce açlığımızı giderlik arkadaşımla beraber.


Taksimde caminin yanında dönünce Mangal Keyfi diye bir yer var.Tavsiye ederim çok lezzetli bir yer.
Yummy canım çekti yine:)


Karnımızı doyurduktan sonra Atlas Pasajı ,Beyoğly İş Merkezi,Terkos rotasını izledik.
Fazla alışveriş yapmadım günümde değildim sanırım.Taksimi bitirdikten doğru okula marş marş..


Okulumuzun bahçesindeki kirpi çok şeker bişi paylaşmak istedim:)
Dün böyle bir gündü işte.Dergi keyfide bugüne kaldı işte böylece..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails