27 Nisan 2010 Salı

Sizce Fiyatı Ne kadar?

Bu aralar elbise takıntım oldu.Gördüm mü birde ucuzsa dayanamıyorum alıyorum hemen:))Bu elbiseyi de Beşiktaştaki Sinan Paşa Pasajındaki İhracat Dünyasından aldım yine.Markası Old Navy üstünde etiketi duruyor ve 29.50$ yazıyor.Peki sizce ben ne kadara aldım.Atış serbest:))
Elbise:Old Navy
fiyat: (sonra söyleyeceğim:)
Ayrıca nasıl beğendiniz mi elbiseyi?
Ekleme:Evet birçoğunuzun tahimn ettiği gibi elbisemi 10TL'ye aldım:)) Aslıda 10TL ye elbise almak çok büyük olay değil ama etiketinde 29.50 yazınca daha bir hoşuma gitti:))

4 yorum:

violet dedi ki...

elbise çok rahat görünüyor rengide güzel bence 10 TL

SvGLove dedi ki...

aynı takıntıdan bende de var:) sarı bi elbisem yokmuş onu farkettim bu arada:))hemen edinmeliyim:)Çok güzelmiş zira:)

aydilber dedi ki...

o takıntı bendede var ...aslında eskiden daha fazla elbise bulmak belki ondandır ...10 tl...diyorum ama...

Çağla dedi ki...

7.5 TL iyidir ;)

Related Posts with Thumbnails