24 Nisan 2010 Cumartesi

Ah Şimdi Buralarda Olmak Vardı!!

Dün akşam bazı arkadaşlarımın yurtdışı gezi resimlerini görünce benimde aklıma kendi gezilerim geldi.Aaahh AHH!! Ne de çok özledimmmm!!! Kendi resimlerime baktım sonra şöyle bi yavaş yavaş sizinle paylaşmaya karar verdim onları..Bugün Newport Beach'in güzel evlerini paylaşıcam sizinle..Hani şu The O.C. dizisinin geçtiği yerler...

Öncelikle unutmamak gerek Newport'ta herzaman saatler öğleni gösterir.Her zaman güneş tepededir;)

Burasıda o mükemmel evlerin bulunduğu yerler..Ne kadar düzenli ve temiz...Bende birilerinin posta kutusunu taciz etmekle meşgulum:P

Güllerin içinden canımmm...Koşarak koşarak gel bana gel!!!
Şarkısını hatırlattı bu resim bana:)
Bu resimleri çekerken evlerin içini ne kadar merak ettiğimi hatırlıyorum..Burda nerdeyse içeri kadar girmişiz zaten:)
Burda bu kapının olayına bayılmıştım.Altı kapalı,üstü açık..Üstü kaval altı şişhane falan mesela:))

2 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

tek kelimeyle süper ya hayalimdeki evi hatta mahallemi resimlemiş oldun bir nevi keşke içeride girseydin):)neden bizim burdada böyle değil sokaklar buz gibi bal dök yala yani tertemiz maşallah

sunset dedi ki...

evet kesinlikle mükemmel yerler:)) içeri girmeyi denemiştik aslında bir emlakçı kadın vardı biz dolaşırken etrafta o sırada, gezebilirmiyiz dedik içeriyi, alıcımısınız diye sordu:)) hayır diyince olmaz dedi tabi:))

Related Posts with Thumbnails