25 Nisan 2010 Pazar

En güzel Rukiye'ler Coquet'te

Coquet mağazası benim çok sevdiğim bir mağaza..Biraz pahalı ama çok şeker ürünleri var..Ayrıca kararma yapmıyorlar..Özellikle taşlı tokalarına hastayım...Ama bugün onlardan değil esas rukiyelerinden bahsedicem..Rukiye ne ki diyenler için hani şu küpelerimizi,kolyelerimi astığımız takılıklar varya onlar..Coquet'tekilere bayıldm tek kelimeyle..Çok güzeller yaa
Nasıl ama koltuğuna yan gelip yatmış rukiye:) Lambaya,koltuğun kenarlarına küpelerinizi asabilirsiniz..


Benim favorim kesinlikle bu..Duştaki rukiye...Duş perdesi,yandaki havluluk küpe için delikli..:))
Giyinme odasındaki rukiye..Bunun ayrıca aynasıda var..
Rukiye alışverişte..:)))
Hepsine bayılıyorum...Duştaki Rukiye'yeyi özellikle istiyorum..Biri sesimi duysa burdan mesela:))
Nasıl beğendiniz mi Rukiye Serisini?

4 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

rukıye mı deniyormus buna? sen mi uydurdun kız? allah iyilgini versin.. ama hakkatten süperlermiş.. ben de de 4-5 taane var. kolleksıyonum vardı, dagıttım bi cogunu. hala bakarım yani. of off

sunset dedi ki...

Rukiye die biliyorum ben isimlerini güzel isim ama dimi:)) bende birçok yerde beğendim ama almadım şimdi gözüm bunlarda :))

sakazen dedi ki...

küçükken barbielerimiz vardı artık rukiyelerimiz oldu:)) bayıldım hepsine:))

Adsız dedi ki...

guzel gozukuyor ama maalesef coquetten aldıgınız toka, aksesuar vs basina birsey gelince degisim ya da tamir yapmiyorlar. aklinizda bulunsun hanimlar..

Related Posts with Thumbnails