12 Nisan 2010 Pazartesi

Body Shop İndiriminden Kaptıklarım

Body Shop'ta 9-10-11 Nisan tarihlerinde indirim olduğundan bahsetmiştim.Dün indirimden yararlanıp bu 3 ürünü aldım bende.
Soldan sağa doğru:;
1.Çay Ağacı serisinden temizleyici mendil,yağlanma,parlama hissettiğinizde içindeki kağıttan bir adet alıp yüzünüzü siliyorsunuz parlama falan kalmıyor.Kağıtta yağın bıraktığı izleri farkedebilirsiniz bu arada.Suratınızda makyaj varkende uygulanabiliyor,makyajı silmiyor çünkü.
2.E vitamini serisinde yüz temizleyici,bu seri oldukça tutulmuş sanırım.Ben yüz temizleyicisini tercih ettim.Dışardan geldiğimden yüzümde bir tabaka var gibi hissediyorum.O hissi bir güzel alıp götürüyor.
3.Muzlu Saç Bakım Kremi,açıkcası bu ürünü kokusuna kanıp aldım.Öyle güzel muz kokuyorki anlatamam.Henüz denemedim ama deneyince,nasıl bir etki bıraktığından da bahsedeceğim.

Sizinde Body Shop'tan alıp,denediğiniz,hoşunuza giden,gitmeyen ürün varsa ister resimli,ister resimsiz paylaşırsanız bizde yeni ürünler hakkında fikir edinmiş oluruz.
Paylaşımlarınızı Bekliyorum...:)
sunsetvil@gmail.com adresine gönderebilirsiniz.

4 yorum:

SWL dedi ki...

merhaba, TBS' in bende E vitaminli Serisini almıştım. Biraz kullandım hemen başka bişiye geçtim. Çünkü kokusu bana çok ağır geldi. Hiç sevmiyorum :s görevlerini yerine getiren bi ürün ona hiiç lafım yok ama kokusu hiç benlik diil :)

sunset dedi ki...

ben kokusunda henüz rahatsız olmadım umarım olmamda :))

Muse dedi ki...

Temizleyici mendilden aldım geçenlerde gerçekten fark gösteriyor yüzümde :) Teşekkür ediyorum bilgilerin içinde ...

sunset dedi ki...

güle güle kullan cnm işine yaramasına çok sevindim.

Related Posts with Thumbnails