10 Nisan 2010 Cumartesi

Bağdat Caddesi Mağazaları

Bugün Asya yakasın,Bağdat Caddesini karıştırmaya gittim sizin için:)Bağdat caddesine gittiğimde ilk durağım hep suat'tır.Ucuza t-shirtler bulabilirsiniz burda.


Bu mağazanın sadece bir kısmı :)
En çok bu t-shirtü sevdim ben.Eteğini tülden ayrıca dikmişler:)Tabiki bir tane beyazından edindim.



Dündar Mağazası ise hemen Suat'ın yanında ve ona çok benzer bir mağaza.Bence Suat kadar iyi olmasada yinede bakılabilir.
Shoe Story'de çok güzel sandeletler vardı.Cassa Rossi markalı ürünlerin yanı sıra başka markalarda var.Fiyatlar 60-80 arası gibiydi.
Loya ucuz iç giyim için ideal bir mağaza kaliteli ürünler var gerçekten de.Ayrıca internetten de satış yapmaya başlamışlar.
Caddeye kadar gidip Shoe Tek'in yeni mağazasına uğramamak olmazdı tabiki.Diğer mağazalarına göre oldukça büyük,ferah bir mağaza ben çok beğendim.Bu arada bir sandelet modeli vardıellerinde sadece 2 çift 36 no kalmış. ne ara gelmiş bitmiş anlamadım aklım kaldı ve devamı da gelmiycekmiş ne yazıkki. üzüldüm baya, çok hoş bir modeldi.Mağazanın yeri ise hemen Midpoint'ın yanında.
Takı,toka,şal,aksesuar içinde Lay Lay Lom çok iyi bence.Çok da eğlenceli bir isimleri var :)
Bugün Takı'larda %50 indirim vardı ayrıca. bir çift kelebekli küpe kaptım ben hemen:)
İşte Bağdat Caddesine geçtiğimde ZARA,Mango,Topshop,GAP,SteveMadden gibi büyük mağazaların haricinde uğramadan dönmediğim mağazalar bunlar.Umarım sizinde hoşunuza gider:)

3 yorum:

love me dedi ki...

ben bide by sally'e giderim oradada iyi jean , yazında elbise etek bulabilirsiniz :)

deniz dedi ki...

hahah nekadar copy paste bir blog bu modaeratorun içeriğinin aynısını yapıyorsun. kendi içeriklerinizi kendiniz üretiniz lütfen

sunset dedi ki...

deniz:
istediğim içeri yapmakta özgürüm ayrıca copy-paste olduğunu da düşünmüyorum.Gezdiğim,gittiğim,beğendiğim ürünleri paylaşmak hoşuma gidiyor.Ayrıca neler yaptığımı,izlediğim filmleri,dizileri de paylaşıyorum.

Related Posts with Thumbnails