20 Mart 2010 Cumartesi

Sultanahmet ,KapalıÇarşı'da BirGün !!!

Bugün hiç hesapta olmayan yerleri gezdim gördüm.Evden dışarı çok başka bir yere diye çıkıp kendimi Sultanahmet,Kapalı çarşı'yı gezerken buldum.Çokta güzel oldu.Ne zamandır gezmiyordum,özlemişim o hareketliliği.

Önce Sultanahmet'e uğradık.Buraya kadar gelmişken köfte yememek olmaz diyip hemen Tarihi Sultanahmet Köftecisine girdik.
Devamı;


Nasıl lezzetli bir yer burası anlatamam size.Yolunuz düşerse sakın birşeyler yemeden gitmedin.Zaten çok tutulduğu kapısındaki kuyruktan belli değilmi.Neyseki bizim şansımız iyi gittide bu kuyruğu beklemedik.
Sultanahmet'ten yukarı doğru çıkarken aralarda bu tarz kafeler var.Özellikle turistlerin uğrak yeri.Biralarını içip keyif yapıyorlar.Havada güzel olunca çok keyifli gözüküyor.
Burberry desenli şallara dikkat:)
Size sümbül mevsiminin geldiğinden bahsetmiştim.İşte buyrun SultanAhmet'ide süslemişler:)
Ayasofya.Ne yazıkki 16.00'da kapandığından ve acayip bir kuyruk olduğundan dolayı gezemedik.
Yerebatan Sarnıcı.Gezenler bilir içerisi çok karanlık ve ben yine cep tel ile çekim yaptığımdan düzgün görüntü alamadım:(

Sonra KapalıÇarşı'ya devam ettik.
Tabiki haftasonu olmasından da kaynaklı acayip bir yoğunluk var.
Şal satan dükkanlardan kendimi alamadım.Hepsinde nerdeyse aynı modeller var ama yinede bakmadan geçemedim.Bir tanede kaptım zaten onu sonra göstericeğim ama.
Cam avize,renlki çanak dükkanları öyle güzel gözüküyorki.
O kadar yürüyüşten sonra KapalıÇarşı'nın içindeki Şark Kahvesinde bir kahve içmemek olmaz tabi.Şöyle hüpürtede hüpürtede...
Ve gündüzün sonu...Sahilden eve dönüş.
Ama gece daha yeni başlıyor.Devamı yarın artık :))

1 yorum:

Sultanahmet dedi ki...

Çok başarılı sultanahmet resimleri.
Paylaştığın için teşekkürler...

Related Posts with Thumbnails