4 Mart 2010 Perşembe

İş görüşmelerine isyanım büyük

Dün bir iş görüşmesine gittim.Öncelikle normalde daha çok spor giyindiğim için iş görüşmesine giderken giydiğim kıyafetler beni acayip geriyor.Aynada kendime bakamıyorum bile o derece yani.Neyse bir şekilde giyindim.Aynada kendime bakmayı becerdim diyelim.Bu sefer hiç bilmediğim bir yeri aramaya koyuluyorum.İstanbul trafiğide üstüne tuz biber.Kıyafet,yol krizi atlatıldıktan sonra nihayet görüşmenin yapılacağı yerdeyim.Hayret çok şeker bir hanfendi karşılıyor beni.Biraz yatışıyorum o anda sanki.Biraz bekletelim sizi lobide diyor.Tamam güzel bende biraz kendime gelirim böylece.10-15 dk geçtikten sonra o şirin hanfendiyle beraber bir odaya geçiyoruz.Farkediyorum ki asıl kabus şimdi başlıyor.Odada görüşmeyi yapacak 2 kişi daha var.İşte bu hiç hesapta yoktu.Sıkılıyorum,daralıyorum.Nasıl otursam,elimi nereye koysam.Şirin bayan biraz kendinizden bahsedin diyor.Mülakatların en genel sorusu.Nerden başlasam bilemiyorum.3'ü de bana bakıyor.Tutuluyorum resmen,birşeyler zırvalıyorum sonra.Bu işi istemiyorsunuz galiba diyor içlerinden biri.İşten bahsediyor biraz.Nasıl yaa!! bu benim istediğim pozisyon değilki.Hiç bozuntuya vermeden benim için zor olacağından bahsediyorum.Nasıl bir yıkım yaşıyorum anlatamam.Aslında bir yandan da seviniyorum çünkü bu bocalamayla işe alınmam imkansızdı. Teşekkür ediyorum ve odadan çıkıyorum.Şirin bayan bana eşlik ediyor.Ve biran önce kendimi asansöre atıp kurtuluyorum.

Neymiş!! Herşeye hazırlıklı olmak gerekmiş
Neymiş!! Hangi pozisyon olduğu iyice sorulmalıymış
Kısaca iş görüşmelerine isyanım büyük yok mu bunun başka yolu ...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails