7 Mart 2010 Pazar

HaftaSonu Ne(ler) Yaptım?

Cumartesi gününe baya erken başladım.Önce 9.30 daki İspanyolca kursuna gittim.Biraz ufkumu genişlettim.Kurs çıkışı arkadaşımla buluşup ödev kütüphane yolları tutuldu.Küçük çapta bir araştırmadan sonra Ortaköy'e gidilmeye karar verildi.Çılgınca yağan yağmurda Galatasaray Üniversitesinden Ortaköy'e kadar yüründü.Ayaklar buz kesti.Ortaköy Cheesecake cafe'de ben Club sandvicimi arkadaşımı ise beef-mantar krepini mideye indirdi.Aynı hızla GSU 'nun yakınında duran bir otoparktaki arabaya doğru tekrar yüründü.Yol boyunca yanımızdan hızlıca geçenve bizi baştan aşağıya ıslatmaya ramak kalan arabalara isyan edildi.Ayrıca bambi'den aldığım dizüstü çizmelerimden su girince ayaklarım tam anlamıyla buz kesti.O hızla birde Beşiktaş pazarına gitmek istesekte kar serpiştirmeye başlamasıyla bu karardan hemen vazgeçildi ve arkadaşımın b.taştaki evine gidildi.Buz gibi bir havadan sıcacık eve girince bir güzel mayıştık ve geceyi evde geçirdik.Bir ara 7 Kocalı Hürmüz filmini izleyelim dedik ama yok sarmadı vazgeçtik.Geceyi de arkadaşımda geçirdim.
Pazar günü ise güneşli bir havaya uyandık ve soluğu Emirgan'da kahvaltıda aldık.Mehtap cafenin balkonunda denize karşı bir güzel kahvaltı ettik.Donduk mu evet gene donduk :)Kahvaltıyı bitirip İstinyeParka geçtik.Bir sürü ciciler beğendim.Özelliklede Koton'da.Jeanler ve t-shirtler bir harika.Sisley'de çantalara bayıldım.Kocaman kocaman çantalar var.İndirimi bekleyeceğim ama.Mağaza mağaza gezdikten sonra,starbucksta kahve keyfi yanında dedikodu.Ordan da evlere dağılmaca.Güzel bir haftasonuydu benim için ya siz(ler) ne yaptınız?

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Resimsiz olmuyor ama:)

sunset dedi ki...

Evet resim büyük bir eksik gerçekten en kısa zamanda tamamlayacağım :)

Related Posts with Thumbnails