21 Mart 2010 Pazar

Cumartesi Gecesi


Dün eve gelip gündüz neler yaptığından size bahsettikten sonra gece için hazırlanıp yollara düşüldü tekrardan.Çok hareketli bir gece değildi aslında yemek üzerine kurulu bir programdı diyebiliriz sadece.Yemek iyiydi,hoştu,güzeldi ama gecenin sonunda bizi bir sürpriz bekliyordu ne yazıkki:(
Yemek yemeğe Taksim AsmalıMescit'e gittik.Öyle güzel hareketli bir havası oranın bayılıyorum.Aralardaki insan trafiğinden oluşan tıkanıklığını bile seviyorum.hatta en çok o halini seviyorum.Bu resimde arabımızı bıraktığımız yerden.Manzara muhteşem değilmi?
İstiklal'den de size bir görüntü veriyim dedim ama yine becerememişim,bu sefer foto makinemi unutmamıştım ama :)
Hıımmm yummyy:)) buda soframızdan bir manzara :)) Asmalımescite gidenler bilirler Yakup 2'yi dün akşam ordaydık bizde.Çok lezzetli mezeleri var.Yalnız gitmeden rezervasyon yaptırmaynızı öneririm aksi halde yer bulmanız nerdeyse imkansız cumartesi geceleri.

Gece çıkarkenki kıyafetimi görüyorsunuz burdada.Yani görmeye çalışıyorsunuz.Biraz yardımcı olayım size.Üstümde ZARA'Dan aldıığm siyah elbise ve siyah hırkam var.Kalın siyah çorabım ve Marks and Spencer'dan sevgilimin hediye ettiği yün çizmeli kedi çorabım :P çok sıcak tutuyorlar ayrıca görüntüsüne bayılıyorum birde foto da pek gözükmüyor ama arkasında ponponları var.Şalımda kapalıçarşıdan kıyafetime renk katsın istedim.Arkada yere atılmış çoraplarımda pasaklılığın göstergesi sanırım :)

Gecenin kötü süprizi ise arabaya hırsız girmesiydi.Neyseki pek değerli birşey yoktu sadece bagajdan ZARA trençkotumu almış.Neyse sağlık olsun,cana geliceğine mala gelsin değilmi...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails