26 Eylül 2010 Pazar

Özel Alışveriş Sitelerine Bir Yenisini Daha Ekliyoruz...

Gün geçtikçe özel alışveriş sitelerinin sayısı artıyor.Şikayetçimiyim bu durumdan tabiki de değilim...Ama internetten alışveriş yapınca kendimi hiç te alışveriş yapmış gibi hissetmiyorum..Dokunamıyorum,hissedemiyorum,deneyemiyorum diye belki de bilmiyorum.Ama beğendiğim ürünleri, daha ucuza almadan da durumıyorum tabiki de :) 
Yeni farkına vardığım diğer bir alışveriş sitesi clubboon. Güzel markalar var indirimlerde fena değil hani...
Ayrıca Clubboon'un mekanlara da indirimi var.İkisini aynı sitede birleştirmiş ve bence süper olmuş.Boon kısmını seçtiğiniz de giyim,aksesuar alışverişi city kısmını seçtiğiniz de ise mekanların fırsatlarından yararlanabilirsiniz..
Üye olmak isterseniz eğer ki burdan buyrun...Hangi markalar ne kadar indirimle kendiniz görün :)
Şimdilik bu alışveriş sitelerini bir sıralamaya koyarsak eğer 
favorimm.. MARKAFONİ kesinlikle..
ikinci sırada TRENDOL var..
üçüncü sıraya sanırm LİMANGO 'YU koyabiliriz...
Clubboon şimdilik 4. sırada...
O zaman iyi alışveriş herkese...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails