6 Eylül 2010 Pazartesi

fırsat.mekanist.net


Mekanist.net'i duydunuz mu? Benim bu aralar baya işime yarıyor..Yeni bir cafe,restaurant denemek istiyorsam önce oraya bakıyorum,aldığı yorumları okuyorum,gidip gitmeyeceğime ona göre karar veriyorum..Mekanist.net'in  olayı okuyucular cafe'lere,restauranlara,mekanlara istedikleri gibi yorumlar yazabiliyorlar.Tabi yorumlar önce bir filtreden geçiyor ve gerçeği yansıtıp yansıtmadığına bakılıyor ve bence gayet başırıılı yönlendirmeler oluyor.
Daha da güzeli burda keşfettiğiniz bir mekanı daha sonra firsat.mekanist.net'te %50 inidirimle yakalayabilirsiniz...Diğer bu gibi sitelere göre indirimleri çok daha fazla,mutlaka %50 indirim oluyor,hatta bazen daha bile fazlası oluyor...
Geçenlerde midye dolma kampanyası vardı mesela Profilo AVM'de Mussel House'ta çok iyi bir fiyatla girmişti maalesef kaçııdım...İncelemek isterseniz kampanyayı buyrun...
Mesela Mussel House'tan hiç haberim yoktu bu site sayesinde öğrendim...
Ben tuttum bu siteyi yaaaa...Hatta burası sayesinde keşfettiğim bir yeri daha dün denedim orası da gelicek en kısa zamanda...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails