3 Ekim 2010 Pazar

ATLI TUR

Çok uzun zamandır ata binmeyi öğrenmeyi istiyordum.Bir türlü haYata geçiremesemde bu isteğimi,, dün at üzerinde çokgüzel bir saat geçirdim.Gerçekten çok zevkli ve çok güzel bir his.Benim at biraz inatçı çıktı gerçe, o kadar hızlanmak istesem de bir türlü beceremedim...Ama kesinlikle tavsiye ederim çok eğlenceliydi.
Kilyos taraftarınnda yeni bir yer açılmış.Atlı tur...Bir saatlik turlar düzenliyorlar böyle.Ata binmeyi bilmeniz gerekmiyor.Profesyonel kişiler eşliğinde yürüyorsunuz zaten.Sahile doğru iniyorsunuz.
Eğer öğrenmek isterseniz.45 dklık ders 50 TL.Ben daha önce araştırmıştım ders fiyatlarını diğerlerine göre baya uygun geldi bana fiyatı...Ben başlamayı düşünüyorum en kısa zamanda artık at maceralarımla karşınızda olabilirim yani :)))





Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails