5 Eylül 2010 Pazar

Çeşme'de İlk Gün


Geçen hafta Çeşme'deydim biliyorsunuz...Post hazırlamak anca bugüne kısmet oldu ne yazıkki..
Mükemmel 3 gün geçirdim.Çeşme'ye ilk gidişimdi ve kesinlikle bayıldım..İnsanı,yemekleri,havası,suyu herşeyiyle çok güzeldiii..
Otelimiz Ilıca'da Otel Z'ydi.Oteli sadece uyumak için kullanacağımızdan en ucuzunu tercih ettik.İyiki de öyle yapmışız..
Cumartesi günü Aya Yorgideki Beach'lere gittik..Ilıca'dan oraya nasıl gideriz diye kara kara düşünürken saolsun karşımıza çok şeker bir amca çıktı.Atlayın arabaya sizi götüriyim ben dedi kapısına kadar bıraktı bizi Babylon'un..Tabi yolları görünce Çeşme'de arabasız olmayacağını anlayıp merkeze inip araba kiraladık,o sırada tekne turlarını görüp bir heves tekne turuna da yazıldık.Şu Eşek adasını falan gezdiriyormuş, baya merak ediyordum orayı:)
Aya Yorgi'nin denizi mükemmel,havuz gibi resmen..Havada süperdi gittiğimizde rüzgar çok hafif esiyordu,tek bir bulut bile yoktu.İLk gün Babylon'da dinlendik resmen,diğer beachlere  göre sessiz,sakin..Giriş 35 TL ,bu 35 TL ile içerde ne yapılıyor diye sorarsanız hiç birşey,havaya,suya,şezlonga,şemsiye ye veriyorsunuz...
Bu arada Babylon'da PAMUK'tan yediğim midye dolmanın tadı hala daha damağımda..Bayıldım,bayıldım ve bayıldımm...
Cumartesi gündüz bu şekildeydi akşam Alaçatıdaydık..Alaçatı haberleri daha sonra gelicek..Şimcik biraz resim o zaman...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails