17 Ekim 2010 Pazar

Bİraz daha vakit...


Bugün bloguma bişiler yazmak,sizinle birşeyler paylaşmak istiyorum ama nasıl,nerden başlasam bilemiyorum...Son zamanlarda (işe başladığımdan beri) ne kendime ne aileme ne sevgilime ne arkadaşlarıma ne de bloguma yeterince vakit ayırabiliyorum...Hafta arası işten eve geldikten sonra yatana kadar 2-2.30 saat kadar vaktim oluyor sadece bir de haftasonları var iştee...Bazen isyan ediyorum gerçekten şu hayata bir kez geliyorsak daha fazla yaşamamız gerekmez mi.Daha fazla hayatın tadını çıkarmak gerekmez mi...Günde 8 saat çalışıp, 3 saat yollarda geçiyor geriyee kendimize ayırdığımız bir kaç saat kalıyor sadece...Sonrası da hep bir koşturmaca,telaş...
Evet herkes böyle yaşıyor hayatını.Herkes mutlu mu peki..Bir şekilde mutluyuz,cuma gecesinden mutluyuz,cumartesinden mutluyuz...Ay sonundan mutluyuz...Daha da mutlu olmak için bir yol yokmu peki...Kendimize sevdiklerimize daha çok zaman ayırabileceğimiz bir sistem olamaz mı peki....
Biraz içimi dökmek istedim bugün size..Tabi bütün bunları yanında ay sonunda maaşımızı almak paha biçilemez ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails