31 Mayıs 2010 Pazartesi

Kuruçeşme Arena ''Grease''

Kuruçeşme arena'ya Grease Müzikali sayesinde ilk defa gittim.Gerçekten çok güzel bir havası.Bütün boğaz ayaklarınızın altında olması bir yana etrafa kurulan standlarda ayrı bir hava katmış.

İlk kapıdan girdiğinizde koridordan yürüyorsunuz, koridorun iki yanındaki panolarda gelecek sanatçıların afişleri yer alıyor.18 Haziran'da Serdar Ortaç, 20 Haziran'da MFÖ geliyor şimdi gözüm onlarda :))

Koridor bittikten sonra alana giriyorsunuz.Sahne ve tribün ayrı bir taraftaa yer alıyor.Onun haricinde bir tarafta büfeler, içeçek standları, Turkcell standı yer alıyor. Baya bir boş alanda var.İstediğiniz gibi yayılıyorsunuz kalabalık içinde bunalmıyorsunuz böylece...
Yiyecek standlarında sosisli, hamburger tarzı fastfood bulabilirsiniz.Ayrıca içeçek olarak alkol,çay,kahve hepsi mevcut:)) Aç kalmazsınız kesinlikle...

Ayrıca anladım ki karanlıkta digital foto makinalarıyla kaliteli resim çekmek çok zor.Ya da biz bir türlü beceremedik.Kalitesi pek iyi olmasa da KuruÇeşme arena'dan görüntüler...

Bu arada ben gündüzün sıcaklığına aldanıp üstüme sadece ince bir hırka alıp gittim.Sonra sevgilimin ceketine el koyup onu dondurdum.Boğazdan gelen serin hava donduruyor haberininz olsun :))
İşte Kuruçeşme Arena :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails