21 Mayıs 2010 Cuma

Dükkan Burger

Bebek'teki Dükkan Burger'ı ilk defa denedim.İçerisini dizaynı en çok hoşuma giden tarafıydı buranın..Tahta masalar,sandalyeler.tabaksız,çatalsız,bıçaksız servis..Kırmızı buzdolabı,kırmızı kolonlar..Hepsi ayrı bir hava veriyor bence...

Fikir olması açsından menüyü de çektim.Bahsettiğim kırmızı kolon da yanda gözüküyor:)

Biz ne yedik sorusuna gelirsek...
Ben 4. nodaki cheeseburger'ı tercih ettim..Sevgilim ise 3.teki Dükkan Burger'ı..
1.nolu resimde çeşit çeşit soslar var.Mayonez,ketçap,hardal,acı sos ve birde hardal benzeri süper acı bir sos:))
2'de de kızarmış patatesler..Böyle hamburger,et,tavuk gibi şeyleri patatessiz asla yiyemediğimden bahsetmişmiydim.Zevk almıyorum patates yoksa yanında niye bilmiyorum.
Lezzet nasıldı derseniz.Evet iyiydi ama bazı lezzetleri canınız çeker gidip yemek isterseniz..Bunu canımın çekeceğini sanmıyorum bir daha da aklıma gelipte yemem sanırım.Merak gidermek için denenebilir sanırım..
Gidip deneyen var mı?Sizce nasıl?

2 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Haftasonu İstanbuldaydım ve belki 10 kere önünden geçtim her seferinde bi sebep yüzünden yiyemedim şimdi görünce çok canım çektttti :((

sunset dedi ki...

bir daha geldiğinizde yiyebilirsiniz inş. ama yeri doldurulamayacak bir tat değil merak etmeyin :)

Related Posts with Thumbnails