14 Mayıs 2010 Cuma

Bütün elbiseler benim olsa!!!

Elbiseye doyamadım hala daha nerde görsem böyle cıvıl cıvıl,renkli bir elbise hemen almak istiyorum.Bu elbiseyi de ALL dergisinin mayıs sayısında gördüm bu sabah bayıldım.Üstte nasıl durur bilmiyorum ama öğrenmek için en yakın zamanda batik mağazasının yollarına düşeceğim..

P.S. Bu hafta sonu erkek arkadaşım askerden geliyor sonunda.Öyle çok süpriz varki onun için,oldukça renkli görüntüler oluşacak eminim.Heyecandan uykularım kaçıyor kaç gündür.Şimdi süprizleri açıklamıyorum burdan nolur nolmaz okur mokur blogumu:)))Ama geldiğinde görüntüleriyle beraber hepsini paylaşacağım...:)))

2 yorum:

aydilber dedi ki...

hepsi senin olursa biz ne yaparız...bende çok seviyorum bu sene pantol almaya gittim elbise aldım...ya eskiden bu kadar seçenek yoktu...

sunset dedi ki...

eskiden elbise beğenemezdim bir türlü gerçekten de şimdi çok fazla çeşit var.Birde giysem o kadar aldım daha birini giymedim:))

Related Posts with Thumbnails