7 Kasım 2010 Pazar

MeDrAnO SiRkİ

Cumartesi gecesi ilk defa hayatımda bir sirke gittim.Sanırım biraz büyüyüğüm sirkler için ama içim hala çocuk ne yapıyım...:)) Çok eğlenceli 2 saat geçirdik,nasıl geçti gerçekten anlamadık...O hayvanları nasıl eğitmişler, o numaraları nasıl öğretmişler gerçekten inanamadım.En ilgi çekici kısmı kesinlikle kaplanların olduğu bölümdü.6 tane kaplan ve aramızda sadece ipten bir kafes..Gerçe izin verseler ben gidip dokunmak isterdim onlara:))
En heyecanlı gösteri ise motor gösterisiydi.Çemberin içinde 4 tane motor son sürat dönüp duruyorlar aşağıya video'sunu eklemeye çalıştım ama ne yazık ki şimdilik başarılı olamadım en kısa zamanda inş..
Aslında Merdrano sirkinden çok daha fazla şeyler bekliyordum.Havada daha fazla gösteri mesela..yada ateş gösterileri.kafamda canlandırdığıma göre biraz sönük kaldı işin aslı ama yinede daha önce hiç sirke gitmediyseniz gidip görülesi bence...



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails