1 Ağustos 2010 Pazar

Yıldız Korusu

Upuzuuuuuuuuun aradan sonra sonunda yazabiliyorum bişiler, iş hayatı zormuş, yorucuymuş..Eve gelince pestilim çıkıyor..Yemek ye..işleri hallet derken bi bakmışım uyumuşum sabah olmuş...

Nese konumuz bu değil...Dün bitanecik sevgilim bana süpriz yaptı ve çok güzel bie yere götürdü..Burnumuzun dibinde, şehrin göbeğinde Central Park varmış benim haberim yokmuş...Beşiktaşa giderken Malta Köşkünden bahsediyorum :))

Koskocaman bir alan, bol bol yeşillik, istediğiniz gibi atın kendinizi çimlere, uzanın elektriğiniz toprağa gitsin..Çeşit çeşit kafeler var...Adını alan Malta Köşkünde ister menüden bişiler seçin ister açık büfeden sınırsız,patlayana kadar yiyin...

İnanın bir güzel dinleniyorsunuz...Rahatlıyorsunuz...

Çektiğim resimler ne yazıkki ortamın güzelliğini anlatamıyor pek, çok az resim çekmişim çünkü ama çok merak ediyorsanız gidip görmelisiniz zaten:))


1 yorum:

Adsız dedi ki...

evet cok guzel bir yerdir Yildiz Korusu, universitede ogrenciyken az arsinlamadim o yollari :) resimler cok guzel, istahim kabardi kocami hic goturmedim ben oraya bir gun kacirayim, paylasim icin cok tesekkurler!

Related Posts with Thumbnails