23 Ağustos 2010 Pazartesi

Bana Neler Oluyor?

Şu aralar blogumu çok ihmal ediyorum biliyorum...Bir düzene oturtmam gerek yazılarımı ama işe başladığımdan beri kendimi bir düzene sokamadım ki blogumu nasıl düzenliyim...Ailem bir hafta var bir hafta yok..Tam onlar varken ohh rahatım eve gidince yemeğim hazır ..telaş yok koşturma yok diyorum..Hoppp bakıyorum diğer hafta yine tatil de bir yerdeler...Eve gel,karnını doyur,etrafı topla..anneyle konuş,sevgiliyle dertleş,iki arkadaş muhabbeti yap derken gözlerim yanmaya başlıyor uyuyuveriyorum zaten...Bir de bütün gün bilgisayara bakmaktan zaten gözlerim ağrıyor,eve gelince hiç açmıyorum bile bilgisayarımı..Ama biliyorum böyle olmaz,alışcam yazılarımı da rayına koyacağım...
Haftaya da 30 Ağustos tatilini değerlendiriyorum ve Çeşme'ye kaçıyorum (kısmetse; en son herşey tamamken son anda gidememiştim) ,o yüzden çok güzel çeşme yazı dizisi gelebilir şimdiden söylemesi..
Son olarak haftasonu gezmesinde birkaç foto sizler için..Resimler biraz karanlık artık kusura bamya :))

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails