4 Temmuz 2010 Pazar

Yarın Büyük Gün!

Yarın benim için çok önemli bir gün...İlk işime başlıyorum :) Aslında daha önce 1 aylık bir deneyimim ve staj tecrübelerim oldu ama bu seferki farklı.Artık iş hayatına atılıyorum.Hem stresliyim hem heyecanlıyım bir yandna merak ediyorum. nasıl insanlarla tanışacağım.Neler yapacağım..Mutlu olacakmıyım diye.

İlk bir ay boyunca eğitim alacağız.Aslında bu eğitim alışma süreci açısından da çok iyi oldu.Hem iş arkadaşlarımla daha rahat bir ortamda tanışmış ve onlara alışmış olacağım..Hem de tempoya ayak uydurmuş olacağım eğitim süresince...

Kıyafetlerimi de hazırladım yarın için..Çok kararsız kaldım önce ama içime sinen bir kombin oluşturdum sanırım sonunda.Gerçe hiç belli olmaz benim işim sabah heran karar değiştirebilirim..

Elimden geldiğinden bloğuma post yazmaya çalışacağım yine eskisi kadar sık olmasa da.

İlk gün için şunu yap bunu yapma diyebileceğiniz,heyecanımı giderecek tavsiyeleriniz,önerileriniz varsa hepsini bekliyorum.Çok ihtiyacım böyle şeylere :))

Yarın eğer fırsat bulabilirsem ilk gün duygularımı sıcağı sıcağına paylaşacağım sizlerle..İyi dileklerinizi bekliyorum  o zaman....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ahhh canim beniiiim, cok tebrik ederim, hayirli olsun ve umarim basarilarin daim olur. valla ben uzun zamandir calisiyorum. hergun yeni bir sey ogreniyor insan calisma dunyasinda! okula hic benzemiyor maalesef, umarim guzel tecrubelerin olur ama hatalarindan da ogrenmen gerekiyor bazen.... sadece herkese cok guvenme diyebilirim, on yargili hic olma.... cunku is dunyasinda birbirini sevmeyen cok vardir... cokta icini kararatmayim ben o kadar da kotu degil zaten hersey! dilerim hergunun bir oncekinden guzel gecer, basarilar ;)

Aşk Meleği dedi ki...

Hayırlısı olsun canım, hoşgeldin aramıza mı demek lazım :)

sunset dedi ki...

venüste hayat: canım tavsiyelerin için çok teşekkür ederim,iyi dileklerin içnde aynı zamanda bir an önce alışmak istiyorum bende bu yeni ortama...:)

aşk meleği: teşekkür ederim, hoşbulduk :)

Related Posts with Thumbnails