1 Haziran 2010 Salı

''GREASE''

Sonunda geldik müzikalden görüntülere...
Gösteri çok güzeldi ..Çok emek verdikleri, çok çalıştıkları çok açık...
Ancak ben istediğim, beklediğim kadar eğlenemedim açıkcası..Bunun en büyük nedeninin de seyirci olduğunu düşünüyorum..Böyle canlı gösterilerde, tiyatrolarda seyircinin hem oyunculara hem diğer seyircilere etkisinin çok büyük olduğunu düşünüyorum.

Cumartesi gecesi de seyircinin enerjisi çok düşüktü..Hiç mi  katılmaz kimse şarkılara rtim tutmaz..El çırpmaz..Bunu geçtim insanlar oyuncuların selamlamasının bitmesini beklemediler,ayaklanıp gittiler hemen...Bence ayakta dakikalarca alkışlanması, ve onların tekrar tekrar selam vermesinin sağlanması gerekiyordu..Bu şekilde bizde onları motive etmiş ve onlarla eğlenmiş olurduk ama maalesef olmadı...

Aslına ilk başta seyirciyi hareketlendirmek kaynaştırmak için sahneye çıkartıp dans bile ettirdiler..Sonunda da 3 kişi seçip hediye verdiler..
Bu arada o son 3'e kalanlar arasında bir ufak kız çocuğu vardı ki mükemmeldi..Grease oyuncularıyla olan diyoloğunu aynen aktarıyorum..

Grease Oyuncusu: What's your name?
minik kız çocuğu: Ece
GO: Where are you from?
K: Indiana Polis 
GO: !?!?!?
(herkez gülme krizine girdi tabiki)
GO: You are from ındıana polis? are you turkish?
K: Yes
(Daha sonra grease oynucusu elindeki kağıttan okuyarak türkçe konuşmaya başladı)
GO: Kaç yaşındasın
K: Nine
:))))
GO: annen baban nerde?
K: eeee oyda!!!
(Sanırım hangi dilde cevap versem bilemedi öncelikle :)))
Kısa kısa notlarla Grease o zaman
Canlı orkestra ile şarkı söylüyorlar bu çok hoş bence
İki yanda şarkıların ve diyologların türkçe yazıları verildi.İngilizce bilmeyenler için güzel birşey...
Dekorlar, kıyafetler hepsi çok güzeldi..
Grease'in meşhur arabasını bile getirmişler..O kadar dekor buraya nasıl geldi merak konusu benim için :)
Oyuncuların birbirleriyle uyumları bence çok hoştu ama sevgilime göre bir çok sahnede hiç uyumlu değillermiş..
Sonuç olarak şov güzeldi,mekan güzeldi, hep beraber müzikale katılabilseydik daha çok eğlenebilirdik eminim ki ...


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails