22 Şubat 2010 Pazartesi

Sunset Village'dan Hediyeler ....Geliyor.....

Blog yazmaya başlayalı sadece bir kaç ay oldu ve gerçekten çok zevk almaya başladım.Bu yüzden blogumu biraz daha duyurmaya karar verdim ve o yüzden küçük bir çekiliş yapmaya karar verdim :)


Birkaç ufak şartı yerine getirerek bu çekilişe katılabilirsiniz.Çekiliş sonunda ise yukardaki hediyelere şanslı bir kişi kavuşacak.
Hediyeler:

  • DKNY'tan seyahat boyu 7 ml'lik yeşil elma yani parfüm:)
  • Victoria Secret Body Glimmer. (vücudunuzu hem nemlendiriyor hemde ışıl ışıl yapıyor)
Şimdi şartlarıma gelelim ;
  1. Öncelikle beni follow/takip etmenizi istiyorum 
  2. Sonra bu postun altına blogumla ilgili yorumlar yazmanızı rica ediyorum.Önerileriniz,nelere daha çok ağırlık vermeliyim gibi yorumlar.
  3. Eğer blogunuz varsa bu çekilişi duyurmanızı rica ediyorum.
10 MART 'a kadar devam edicek ve 10 mart akşamı kazananı random.org ile belirleyip açıklayacağım.

Herkese Bol Şanslar :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails